jazeropridunaji.sk

Všeobecné obchodné podmienky

 

Tieto obchodné podmienky sa použijú ako príloha kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, ak si strany v kúpnej zmluve výslovne a písomne nedohodli niečo iné. Obchodné podmienky  tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy na nový predmet kúpy. Kupujúci uznáva tieto obchodné podmienky za záväzné pre všetky plnenia, ktoré sa majú uskutočniť na základe kúpnej zmluvy, ktorej sú súčasťou, pričom kupujúci sa vzdáva použitia vlastných obchodných podmienok.

 

  1. Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (VOP) upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou Mester lake s.r.o., so sídlom Mierová 370/14, 946 55 Pribeta, IČO: 47613769 (dálej len „Poskytovateľ“), a jej zákazníkmi (dálej len „Zákazník“) pri poskytovaní služieb prostredníctvom webovej stránky https://jazeropridunaji.sk/.

  1. Definície

2.1 „Služby“ znamenajú produkty a služby ponúkané Poskytovateľom, ako napr. prenájom chatiek, lodí, ubytovanie, športový rybolov, vstup do areálu, na podujatia a iné aktivity.

2.2 „Zmluva“ znamená dohoda medzi Poskytovateľom a Zákazníkom o poskytnutí služieb.

  1. Objednávka/rezervácia a uzavretie zmluvy

3.1 Objednávku/rezerváciu je možné uskutočniť prostredníctvom online formulára na webovej stránke.

3.2 Kúpna zmluva sa uzatvára na základe predávajúcim potvrdenej objednávky vystavenej kupujúcim alebo na základe jednoznačne vysloveného súhlasu kupujúceho s ponukou predávajúceho. Písomné potvrdenie objednávky predávajúcim je smerodajný základ zmluvy.

3.3 Objednávka kupujúceho (v prípade PO) musí obsahovať tieto náležitosti:

  • obchodné meno alebo názov kupujúceho, jeho sídlo alebo miesto podnikania, IČO, prípadne DIČ a IČ DPH (ak boli pridelené) kupujúceho ako i údaj o zápise kupujúceho v obchodnom registri alebo v inej evidencii,
  • obchodné meno alebo názov predávajúceho, sídlo alebo miesto podnikania, IČO predávajúceho,
  • označenie slovom „Objednávka” ,
  • označenie služby/predmetu kúpy v súlade s ponukou predávajúceho,
  • množstvo alebo počet kusov predmetu kúpy v súlade s ponukou predávajúceho,
  • dátum a miesto vystavenia objednávky a podpis osoby oprávnenej konať v mene kupujúceho.

 

3.4 Na základe riadnej objednávky, ktorá obsahuje vyššie uvedené náležitosti, pripraví predávajúci kupujúcemu kúpnu zmluvu na predmet kúpy.

 

3.5   Všetky dohody, ústne vedľajšie dojednania a zmeny kúpnej zmluvy

platia len vtedy, ak ich predávajúci písomne potvrdil alebo boli vyhotovené v písomnej forme.

 

4.5    Na prevod práv a povinností kupujúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy sa vyžaduje písomný súhlas predávajúceho.

 

5.5    Až do okamihu dodania predmetu kúpy resp. služby môže kupujúci od zmluvy odstúpiť zaplatením odstupného vo výške zálohy podľa kúpnej zmluvy, najmenej však 20 % z ceny predmetu kúpy.

  1. Cena a platobné podmienky

4.1 Ceny služieb sú uvedené na webovej stránke vrátane DPH.

4.2 Platbu je možné uskutočniť prevodom na účet príp. iným spôsobom uvedeným v objednávke, alebo na základe dohody.

4.3 Kúpna cena predmetu(služby) kúpy sa rozumie bez zľavy a ďalších zvýhodnení platná v deň dodania (kúpna cena). Dohodnuté vedľajšie služby a plnenia (naprupratovanie, údržba a iné) pokiaľ nie sú zahrnuté v kúpnej cene podľa podmienok kúpnej zmluvy sa účtujú osobitne. Kúpna cena a cena za vedľajšie služby a plnenia sa platí na základe daňového dokladu (faktúry) vystavenej predávajúcim, ktorý predávajúci vystaví v deň dodania predmetu kúpy kupujúcemu. Kúpna cena je splatná do 14 dní odo dňa doručenia daňového dokladu (faktúry) kupujúcemu, pokiaľ nie je uvedená splatnosť dlhšia alebo písomne dohodnuté inak. Kúpnu cenu uhradí kupujúci na účet predávajúceho, ktorý je uvedený v daňovom doklade (faktúre) . Platbu je potrebné identifikovať variabilným symbolom.

4.4 V každom prípade platí v deň dodania platná cena predávajúceho.

4.5 Prípadné zálohy poskytnuté kupujúcim sa neúročia.

4.6 Ak sa kupujúci dostane do omeškania s platbou kúpnej ceny, je predávajúci oprávnený požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0.05% z dlžnej sumy za každý i začatý deň omeškania.

4.7 Voči pohľadávkam predávajúceho môže kupujúci započítať svoje pohľadávky len vtedy, ak protipohľadávka kupujúceho je nesporná, alebo vyplýva z exekučného titulu.

 

  1. Dodávka služieb

5.1 Služby sú poskytované v dohodnutý termín a na mieste uvedenom v objednávke/rezervačnom liste.

5.2 Poskytovateľ nezodpovedá za omeškanie spôsobené okolnosťami mimo jeho kontroly (napr. nepriaznivé počasie).

  1. Storno podmienky

6.1 Zákazník môže zrušiť objednávku najneskôr 48 hodín pred termínom poskytnutia služieb bez poplatku.

6.2 Pri zrušení objednávky menej ako 48 hodín pred termínom bude Zákazníkovi storno poplatok vo výške 50 % ceny objednávky.

  1. Reklamácie

7.1 Zákazník je povinný bezodkladne oznámiť akékoľvek nedostatky v poskytovaných službách.

7.2 Reklamácie je potrebné zaslať písomne na e-mailovú adresu Poskytovateľa.

7.3 Poskytovateľ vybaví reklamáciu do 30 kalendárnych dní od jej prijatia.

  1. Ochrana osobných údajov

8.1 Poskytovateľ spracúva osobné údaje Zákazníkov v súlade s platnou legislatívou a Zásadami ochrany osobných údajov dostupnými na webovej stránke.

  1. Záverečné ustanovenia

9.1 Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke.

9.2 Poskytovateľ si vyhradzuje právo VOP kedykoľvek meniť alebo doplniť. Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia.

9.3 Ak by bolo niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok neúčinné, zostáva tým účinnosť ostatných ustanovení nedotknutá.

9.4 Predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za žiadne náhodné ani následné straty ani ušlý zisk, ktoré môžu vyplynúť z akýchkoľvek okolností.

 

9.5 V prípade, že kupujúci nebude mať vo vzťahu k predávajúcemu vysporiadané všetky finančné záväzky (záväzky z predchádzajúcich kúpnych alebo nájomných zmlúv, zmluvné pokuty, úroky z omeškania a pod.) je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť. Kupujúci nie je v tomto prípade oprávnený domáhať sa náhrady škody.

 

9.6 Akékoľvek údaje obsiahnuté v kúpnej zmluve sú predmetom obchodného tajomstva a nesmú byť sprístupnené tretej osobe.

 

9.7 Všetky právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim vyplývajúce z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok, v kúpnej zmluve a týchto obchodných podmienkach neupravené, sa spravujú príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení platnom v Slovenskej republike .

  1. a)

Nárok zo zodpovednosti za vady predmetu kúpy musí byť uplatnený písomne a to bez zbytočného odkladu, kedy kupujúci vadu zistil alebo pri náležitej starostlivosti mohol zistiť, najneskoršie však do uplynutia záručnej doby. Kupujúci je povinný pri uplatnení vady predložiť odovzdať predávajúcemu všetky s predmetom kúpy poskytnuté plnenia (Dôkaz o údržbe a pod.). Popis prejavov vady, ktorá je uplatňovaná, musí byť zaznamenaný písomne .

  1. b)

Nároky na odstránenie faktických vád si môže kupujúci uplatniť u predávajúceho alebo u iných subjektov, ktoré výrobca alebo predávajúci uznal na servis predmetu kúpy; v prípade uplatňovania si nároku u takýchto subjektov musí kupujúci túto skutočnosť ihneď oznámiť predávajúcemu.

  1. c)

Ak sa predmet kúpy stane neschopným prevádzky z dôvodu faktickej vady, musí sa kupujúci obrátiť na servis predmetu kúpy, ktorý je najbližšie k miestu predmetu kúpy neschopného prevádzky. Táto servisná dielňa rozhodne, či vada bude odstránená na mieste alebo v inej servisnej dielni.

  1. d)

Náklady na odtiahnutie predmetu kúpy do servisnej dielne hradí kupujúci.

  1. e)

Predávajúcemu zostáva vyhradené právo odkázať kupujúceho, resp. oprávneného na inú vhodnú odbornú osobu.

  1. f)

Kupujúci je povinný vyvarovať sa akýchkoľvek zásahov čí iného ovplyvňovania počítadla prevádzkových hodín.